divendres, 11 de gener del 2008

Altre cop a treballar!!!

Hola noies com han anat les festes??? nosaltres bé. El dimecres vaig tornar a treballar!! després de 6 mesos costa i a més ara amb la Júlia que encara la veig tant petita. És una mica durillo, però me adaptat força bé, soposo que és per que feia tants dies que penso amb aquest dia que saps que no pots fer-hi res més. la Júlia ni se n´ha enterat que he estat fora tot el dia. Quant l'he vist al migdia ... que maca, i això que només le vista 1 hora desperta en tot el dia. Sóc possitiva i sé que esta bé. petons a totes i si heu de començar a treballar es fa una mica dur pero aixi que tornes a casa t'oblides.Ens veiem aviat

4 comentaris:

Pilar (mama Mariona) ha dit...

Laura, a mi aviat em tocarà anar a treballar i ja m’ho estic passant malament. Espero que quan em toqui la Mariona tampoc no s’assabenti gaire i només jo passi el mal tràngol.

Mercè ha dit...

A mi em toca dijous baixar a Barcelona. el dilema que tinc es que l'Adrian encara es desperta a les nits per menjar i no dormim tota la nit seguida (encara li dono pit) i no se si avançar-li els cereals una mica (encara li falta una setmana per arribar als 5 mesos) per poder dormir. O potser el que fare sera donar-li llet suplementaria artificial ¿Com us ha anat a vosaltres en aquest sentit?

Laura, mamá Noa ha dit...

Hola, a mi encara em queda un mes per incorporar-me, però vull començar a anar per l'oficina per posar-me al dia, a mi em passa com amb la Mercè, li dono pit i no dormim tota la nit, i a més no vol biberó així q la meva pediatra m'ha dit que passarem directament a la cullera. si vull per la nit podem començar amb una mik de cereals per intentar descansar i quan la deixi amb la meva mare menjarà papilles tan de fruita com de cereals. La veritat és q em fa molta pena deixar-la però les teves paraules Laura m'han donat ànims...

Laura mama Júlia ha dit...

Hola a totes!!! nosaltres tampoc dormim tota la nit, ens anem despertant, li vull comentar a la pediatre de començar els cereals als quatre i mig perque sino no aguantare.. de moment en Sergi té vacances i ens ho anem convinant a la nit, peró quant camenci a treballar...paciencia