dilluns, 18 de febrer del 2008

Psicologia de la mare: reticencies diverses

Hola,

volia plantejar un petit problema que m'ha assaltat (ho dic així, perquè ha estat literalment com un assalt) en el ultims dies de forma una mica desagradable. I voldria saber si us heu trobat en la situació i com en feu front. El cas es que de vegades em trobo amb que gent que no m'agrada especialment volen agafar l'Adria, o el volen agafar massa vegades. Jo l'acostumo a deixar, que l'agafin, pero ho porto malament (només si es tracta d'algú que no m'agrada; si és gent en què confio, no tinc cap mena de problema) i algun cop he retardat el moment de "cedir-lo". Bé, de fet només una vegada, però era algu de familia, i ja us podeu imaginar... Us ha passat alguna cosa similar? ¿Com heu superat "el trance"?

2 comentaris:

Laura, mamá Noa ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Laura, mamá Noa ha dit...

Hola. Sé como te sientes perfectamente. Yo soy una maniatica de la limpieza. Des del primer día yo, y pq así me lo han inculcado en mi casa, antes de coger a la niña me lavo las manos, o procuro siempre estar limpia, pero eso no lo hace todo el mundo, y en casa de mi pareja ha pasado, y para colmo es una familia de fumadores, y has de hacer tripas corazón, aunq mi cara no lo sabe disimular... todavia no lo he superado, y ahora a mi suegro que tiene barba y fuma un montón le ha dado por acercar la mano de la niña a su barba, y justo es la epoca en q esta q rabia con los dientes y no para de meterse la mano en la boca, así q imaginate como está la mamá...y a mi marido no le puedo decir nada ya q no deja de ser su padre y cree q le tengo mania y q no quiero q la niña se acerque a él...un tema super delicado...si teneis la fórmula mágica hacermelo saber...jijijiji